Lluvia de mázcares en Lisboa

Un añu más Los Sidros y La Comedia de Valdesoto fixéronse notar.Foto: Iván G. Fernández

Un añu más Los Sidros y La Comedia de Valdesoto fixéronse notar.Foto: Iván G. Fernández

LISBOA. El centru de la capital lusa foi tomáu por más de 500 participantes reuníos na VIII edición del Festival de la Mázcara Ibérica (FIMI), organizáu por Progestur, EGEAC y el Conceyu de Lisboa y que se vien desarrollando dende’l 9 de mayu. La lluvia namás que foi en forma de mázcara porque a lo llargo de tol festival llució’l sol y el bon tiempu, con una temperatura cercana a los 28 graos.

La bandera asturiana protagonista del desfile. Foto: Iván G. Fernández

La bandera asturiana protagonista del desfile. Foto: Iván G. Fernández

La organización d’esti eventu destacó que cerca de 70.000 persones presenciaron el desfile que percorrió la zona d’A Baixa lisboeta, que disfrutaron y interactuaron coles mázcaraes del norte y centru de Portugal, Cáceres, Galicia, Zamora, Salamanca, Asturies, Llión, País Vascu y Bulgaria (convidaos d’escepción nesta edición).

Los rapacinos tamién participen nel desfile. Foto: Iván G. Fernández

Los rapacinos tamién participen nel desfile. Foto: Iván G. Fernández

Dende’l xueves 9 de mayu y hasta’l domingu 12, la capital lusa va ser escenariu d’esti alcuentru cultural que xira alredor de la mazcarada y los sos ritos ancestrales. Muestres d’artesanía, esposición de productos gastronómicos, música, y “showcooking”, completen esti festival.

Otra manera, a la cita lusa nun quixieron faltar los conceyos de Xixón, Cangues d’Onís y Siero, con representación institucional de los sos alcaldes y otros miembros de la corporación local. Tamién no gastronómico partiparon los cocineros Lluis Nel Estrada (director gastronómicu de Tierra Astur/Crivencar) y Ramón Celorio (Restaurante Los Arcos, Cangues d’Onís). No musical, el grupu mierense Skanda foi’l protagonista nel escenariu central del FIMI na nueche del 10 de mayu.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s